SH AGRO FARM SDN. BHD.

SH AGRO FARM SDN. BHD.

Tuesday, August 21, 2012

Lembu Betina Murah.. Hanya 650 sahaja.

Salam selamat hari raya kepada semua raka ternak.. semoga hari kemenangan yang diraikan ini menjadi titik tolak kepada kejayaan kita sepanjang berada dalam madrasah ramadhan...

Kat sini saya offer kepada rakan ternak.. lembu dara betina. umur dalam 7-9 bulan..

2 Ekor hanya RM 1300 (harga tetap...)

Lembu ni dah biasa bertali.. tuann boleh tambat jer lembu di kat tempat yang ada rumput. bukan pakai modal sangat pun ternak cara cam nie.. tau2 dah besar je lembu tue... cume bagilah makanan tambahan sikit kat lembu nie...

Sebab jual.. saya nak bela lembu jantan jer. pembelian yang berbaloi...sangat sesuai kepada yg baru nak mula menternak..

Hubungi rahman:0196874301

18 comments:

  1. Assalamualaikum tuan blog..

    bela lembu 10x ganda senang berbanding kambing.hehe..tp kalau ada kawasan ragut la.kalau tak setakat 2-3 ekor bolehla untuk dijaga..nampak suram industri penternakan kambing skrg,ramai penternak yang tutup kandang..pelet kambing naik harga lg.adehh..nsib baikla mmg tak guna byk pelet tu..

    ReplyDelete
  2. memang senang sikit. sy pun masuk dalam 9-12 ekor jer lembu.. buat trading.. xlarat nak bg makan.. selamat ada tempat ragut..

    Dedak kambing sgat mahal skang nie.. mane2 penternak yg terlalu bergantung ngn dedak nie.. memg masalah lah..sy bernasib baik x bergantung sgt ngn dedak kambing. untuk 100 ekor, sy guna 1 guni dedak..tahan sampai 2 mggu lebih.. Alhamdulillah..sebab ada bekalan hampas soya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 100ekor 1guni je ye.mmg super jimat..saya 50ekor dlm 2guni 50kg sebulan.untk kambing jantan mgkin nak bagi pelet penggemuk sbgai mkanan tmbahan.Tuan dpt mana ye bekalan soya tu?tahan berapa lama kalau simpan dalam tong biru tu tuan??

      Delete
  3. sy xsimpan dalam tong biru.. sampai dari kilang dalam guni.. yg tong biru tue dah xjual lagi..

    kalau dalam guni tue selalunye dalam 2 mggu lebih..

    ReplyDelete
  4. Salam...lmbu dara utk pelihara ade lg ke ye....

    ReplyDelete
  5. Salam...lmbu dara utk pelihara ade lg ke...klu ade msg or wasup sy no ni ye...0176252374 tq

    ReplyDelete
  6. kambing untuak di jual...sila call 0192754016

    ReplyDelete
  7. kalau ad lembu betina dara utk dijual boleh msj(sahaja) saya 0126407840

    ReplyDelete
  8. kalau ad lembu betina dara utk dijual boleh msj(sahaja) saya 0126407840

    ReplyDelete
  9. sy memerlukan lembu dalam kuantit banyak,klu kene harga boleh terus deal..call/sms/whatsapp:0176640583,yusof

    ReplyDelete
  10. sy memerlukan lembu dalam kuantit banyak,klu kene harga boleh terus deal..call/sms/whatsapp:0176640583,yusof

    ReplyDelete
  11. sy memerlukan lembu dalam kuantit banyak,klu kene harga boleh terus deal..call/sms/whatsapp:0169760544 dinnesh

    ReplyDelete
  12. sy memerlukan lembu dalam kuantit banyak,klu kene harga boleh terus deal..call/sms/whatsapp:0169760544 dinnesh

    ReplyDelete
  13. Saya ada jual lembu betina umur 1 tahun 10 ekor harga rm1800 ..call/sms/whatsapp: 01116269894

    ReplyDelete
  14. Saya ada jual lembu betina umur 1 tahun 10 ekor harga rm1800 ..call/sms/whatsapp: 01116269894

    ReplyDelete
  15. Ada anak lembu jantan x . Kalo ada mintak hubungi saya 019-3927169

    ReplyDelete
  16. Sesiapa yang berminat untok sistem pawah untok lembu anda sila hubungi saya, penempatan ladang di utara kedah
    Wasap atau kol (011-40665410)

    ReplyDelete
  17. Sesiapa yang berminat untok sistem pawah untok lembu anda sila hubungi saya, penempatan ladang di utara kedah
    Wasap atau kol (011-40665410)

    ReplyDelete